آنالایزر آنلاین مولتی پارامتر کیفی آب – تجهیزات پایش آنلاین

آنالایزر آنلاین کیفیت آب مولتی پارامتر

آنالایزر آنلاین مولتی پارامتر کیفی آب چیست؟

فروش آنالایزر آنلاین کیفیت آب مولتی پارامتر توسط برند صاها

آنالایزر آنلاین مولتی پارامتر کیفی آب ارائه شده توسط برند صاها مجهز به دیتالاگر و مودم GPRS است که همراه با سیستم کنترل مرکزی برای نظارت بر اطلاعات پارامترها کار می کند. این دستگاه با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و امواج UV پارامترهای مختلف کیفیت آب را اندازه گیری می کند.

محصولات مختلفی در زمینه آنالایزرهای کیفیت آب مولتی پارامتری آنلاین  Online multi-parameter water quality analyzer توسط شرکت های مختلف تولید می شود. یکی از معروف ترین آنها شرکت انگلیسی Aquaread است که مولتی پارامتر پرتابل برای اندازه گیری پارامترهای کیفیت آب تولید می کند. محصولات این شرکت در آب های زیرزمینی و فاضلاب، آب های سطحی، دریا و اقیانوس استفاده می شود. مولتی پارامتر تولید شده توسط Aquaread قابلیت اندازه گیری پارامترهای استاندارد مانند DO، pH، EC و همچنین پارامترهایی مانند روغن، کلروفیل، سیانوباکتری، کدورت، آمونیوم، فلوراید، نیترات، عمق، فلورسین و رودامین را دارد.

 

فروش انواع مولتی پارامتر پرتابل  

در صورت نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات در خصوص انتخاب آنالایزر آنلاین مولتی پارامتر کیفی آب و… به صورت مستغرق یا استخراجی، می‌توانید با شرکت مهندسی انرژی یکم از طریق شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مشخصات محصول

گروه صنعتی صاها

کاربردهای محصول

دانلود دیتاشیت محصول

محصولات مرتبط:
درخواست خود را وارد کنید